Innauguració del BLOG de l'Espai Jove!!!

ei Joves!

Aquí teniu el Blog de l'Espai Jove!! Què us sembla?

A través del Blog, podreu estar al dia de les activitats més destacades que farem a l'Espai Jove, com els Cine-Fòrums, Assemblees, Tallers, Festes, Torneigs, Concursos, i moltes coses més!!

I si teniu propostes i dubtes i no passeu massa per l'Espai Jove, ja ho sabeu... aquí teniu el Blog per comunicar-vos amb nosaltres!

Tots aquells missatges inapropiats i irrespectuosos seran eliminats del BLOG.

Així que...endavant!!

Alba i Berta

Comentaris

Anònim ha dit…
Hola Berta i Alba!! aquest diseny de pagina m'ha agradat moltíssiiiiim!!! jeje Bé, ja que havia de comentar... Quan pugui publicaré un dibuix al concurs eh! HE DIT QUAN PUGUI NO M'OBLIGUEU!!! jeje bé us deixu que tinc coses més importants que fer, jeje és bromaaaaa!!!

deuuuu!!!!! CrIsTiAn!!!
Anònim ha dit…
Hola!!!!!!!!!!!
No mas dit k mi pases dons aki
stik....jeje
Sta mol kurrat el blog i io ia mi nire pasan.

Ia us enviare una alguna foto perk la puseu.

Be menvax ia mi pasare KUAN VULGUI..jeje

Dew!!!!!!!!!!!!
Anònim ha dit…
HOLA wapas
Magrada molt la foto i m'estic pensant de presentarme si voleu k sigui maca no m'ho aneu dient molts cops per k m'atevaleu i sera un desastre

ja ja!!

dewwwwww!!!! wapiiis!!!!

MONTSE
MONTSE
Anònim ha dit…
ami mencanta lespai jove aqui es pot juga a tot asta crida xdxdxd
lalba es una nena simpatica i jo li dic savelotodo la berta s simpaticisima i li dic la raviuda xd no se que dii alque teniu que fer es apuntarse ii xerrar ok saras un mes de nosaltres xdxdxd xdxdxdxdxd as de saver que aqui no es pot insultar ni tampoc pega ok os quiero os avla ??????????
aqui solo puede entrar la gente que se vean simpaticas si no fuera ok xao os dejo con lespai jove asta luego amorrreeeeessss ¿¿¿¿¿¿¿
Anònim ha dit…
OLAAAASS PETARDAAAAAS :) pos res noietes que estic aqui al espaii amb en jona al costaaat i amb en en joaaan jaja i res que dirbuus que sense l'espai jove no seria el mateix pk on aniriem a riure i a pasarnos-ho de pm eeeee ? pos res que sou simpatiques, agradables, guapissimes, i que sapigueuu que ja maniré passant!!

si alguna venagad us fem enfadaaar perduneunsee perque amb en dani salido de la olla, la isa, la martta, la xetta, la ana, en jona, machupichu, toni... y jooo fareem famaaaa jaja i muntarem uns balls que ja veureu que currats jajaja i res que ja em despedeixo que ja no se que diiir =S i res que esperoo que segui sempre amb nosaltres

un petó ben grooos petardaaas :)

tothom us estimaaa !!1
Anònim ha dit…
hola!!!!
soc la Marta, la petita XDD no la gran .. bueno dons que alfinal heu descobert com fer els comentaris,
bueno que ya em passaré un altre dia perque no se que posar!!

ja us enviare alguna foto perque la pengeu tambe!

adeuuu!! (:
Anònim ha dit…
Bones Kraks!!!!!!!!!
Això està molt bé per l'espai jove però jo crec que encara falta una mica que la pàg aquesta sigi més complexa ;P Fet al 7-4-08

By: ^^[An0n!M]^^
Anònim ha dit…
Visca L'UNIO ESPORTIVA CENTELLES



1ERSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS 4e ^^
Anònim ha dit…
olaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
q paso loko!!!!!!!!!!
pus aqui visitando esta caxo pagina (seme cae el alma al piso)
xdxdxdxdxdxdxdxdxdxdxdxdxdxdx
bueno queria proponer q no lo dejen entrar a alex,x q es muy relajoso ni a los hermanos coriotos jejejeje buenoun besazooo para alba y berta



bueno xao se cuidan y no borren este comentario i permitir mas hora en el internet jej xao.
Ney y Alejandro
Anònim ha dit…
dix kin blog XD
Anònim ha dit…
OLAAAAAAS NOIEEEEEEEES!!! :)

bueno doncs sii aqui us deixo un comentari per a que no us queixeuuu i que ens tingueu preseeent aqui a la martetaa i alaltre martetaa xd jaja i res només era per dirbuus que sense vosaltres no seria el mateiix l'espai joveeee xd jaja bueno que em despedeixo jaa que em fa una mica de mandre escriureee, demà ja tornaré a passar si cal!!






muaaaaaaaaa petardaaaas :)


marta*

Entrades populars